27 Temmuz 2008 Pazar

Feeling The Blanks



Bu gece Sakin'i izlemeye gittim. Sevilen dostlarla buluştum önce, birkaçıyla tesadüf karşılaştım. Saat kaçtı bilmiyorum ama sarhoşluğumun başlangıcıyla eş zamanlı sahneye çıktı Sakin. Önce herkes için çaldı sanki, sonra sadece benim için. Anlamları çok derin şarkılar çalındı.

Konser sonrası hep beraber peyoteye gittik. Küçük masalardan kocaman bir masa yaptık. Çok güzel insanlarla sohbet ettik. Kendimi, henüz tanışmadan çok yakın hissettiğim bir insan vardı, Onur Özdemir. Onunla tanışmak ayrı bir mutluluktu.

Aklımda kurmak için çok yorgun olduğum cümleler var. Söylesem, anlatmak istediklerimin yanında pek hafifler, söylenebilmek için fazla içtenler, özlemekle ilgililer... Neyse.
Sarhoşluğum çok güzeldir, bir bilseniz.. Bu akşam hepimizin yerine bir şeyler içtim sanırım, o yüzden şimdi uyku vakti. Yarın yeni bir gün. Yarın yeni bir ben, belki yeni bir biz.

Jack Daniel's a sevgilerle... =)

F.

2 yorum:

fakeflakegirl dedi ki...

nedense böyle gecelerin ertesinde sabahın köründe uyanmak gibi kötü bi adetim var..
çok özeniyorum içip ertesi gün fosur fosur uyuyanlara.

C* dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.