10 Temmuz 2008 Perşembe

İlk




En sevdiğim yazarın (Hamdi Koç) Melekler Erkek Olur isimli kitabı bir ithafla başlıyor ve şöyle diyor,

Unutmadıkları ve iyi bitirdikleri için.

Aydın'a,
Reyhan'a.

Ben de bu blogu yazmam için bana ilham verene ithaf ediyorum.

C*'ye


Merhaba,

Öncelikle bu ilk weblog deneyimim. Tecrübesizliğimin getirdiği rahatlıkla içeriğinin ne olacağını tasarlamadan yazmaya başlıyorum, bazen ilginizi alıp götürmeyi, bazen sadece anlaşılmayı umarak.Bugüne kadar internet ortamında yazılarımı paylaşma fikrine pek sıcak bakmıyordum. Zira el yorgunluğuyla deforme olmamış harflerin yapaylığı, okuyan ve yazanın, yani ikimizin arasında mesafe* yaratır diye düşünüyordum, ta ki kendimi C* nin blogunu takip etmeye kaptırana dek.

Dün gece bir arkadaşım mutluluk üzerine konuşurken " yaşamanın ne kadar güzel olduğunu fark etmek istiyorsan hastanenin acil servisinde bir süre etrafı seyret, kolu bacağı kopmuş insanları gördüğünde üzülmek için çok fazla nedeninin olmadığını anlarsın" dedi. Haklıydı. Kendimi bir an orada hayal ettim. Aklıma gelen ilk kötü senaryo ellerimin olmayışı üzerineydi.
Bugün otobüste uyuklarken bu senaryo uzun metrajlı bir kabus tadında kafamda döndü durdu. Hala yemeğimi kendim yiyebildiğim için, gitar çalabildiğim için ve şu an bu yazıyı yazabildiğim için tanrıya teşekkür ediyorum. Çok sevdiğim bir dostuma yazdığım bir yorumu paylaşarak ilk yazıma son veriyorum.

bazen güzel mektuplar yazarak, bazen dünyanın en güzel renklerini hissederken deklanşöre basarak, bazen emin olmasan da parmak kaldırarak, bazen tirbüşonu yukarı doğru çekerken sevdiğin insan(lar)ın bakışlarını seyrederek, bazen günün en soğuk saatinde çok güzel bi manzaraya karşı ellerini ısıtan şeyin ince belli yerine özel bir kadının eli olmasına izin vererek, bazen sitemkar dostların kapılarını çalarak, bazen parmaklarını tanrının en gizli yerlere sakladığı noktaları aramak için kullanarak, en önemlisi zamanını seçerken, parlak zekanın ince ve karakterli dokunuşlarından faydalanarak mutluluğu bulabilirsin kurbağa pirens* =)

*Mesafe, 2. Mec. : İlişkilerde çok içten olmama durumu
*Kurbağa Pirens, takma isminin prens yerine pirens şeklinde yazılması konusunda hassas bir insandır.

Hiç yorum yok: